poniedziałek, 17 sierpnia 2015

LIEBSTER BLOG AWARD

Bardzo dziękuje za nominację Hachi. Zwykle nie bawię się w takie rzeczy, bo nie mam czasu, ale skoro w zeszłym roku nie miałam kiedy odpowiedzieć na zadane mi pytania postanowiłam odpowiedzieć na te, które zadała mi Hachi.
 
 
 
1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
    Pierwsze rozdział mojego opowiadania napisałam gdy zaczęłam gimnazjum. Jednak z powodu braku weny porzuciłam pisanie. dopiero w 2013 roku robiąc porządki odnalazłam swoje stare notatki. Przyjaciółka zaczęła mnie namawiać, żebym zaczęła prowadzić bloga i oto tak powstało " Uratuj mnie ".
2. Co inspiruje Cię do tworzenia?
   Co mnie inspiruje? Szczerze nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Pisanie sprawia mi przyjemność. Podczas pisania zamykam się w swoim własnym świecie. Czasami mam wrażenie, że to ja jestem danym bohaterem. Czuje i myślę.
3. Czy masz jakiś ulubiony cytat, który wiele dla Ciebie znaczy? Jaki?
    "Wiesz... gdy się jest bardzo smutnym, lubi się zachody słońca..." Mały Książę Antoine de Saint-Exupéry
" Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę. A w każdej było coś wspaniałego. Nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć: ta znaczyła więcej niż pozostałe." Pamiętnik Nicholas Sparks
" W miłości nigdy nie jest za późno na drugą szansę".Noce w Rodanthe Nicholas Sparks.
4. Co zawsze powtarzała Ci mama?
"A nie mówiłam" , "Będziesz jeszcze, chciał żebym ci pomogła" - zawsze wolałam zrobić coś sama. " Nie pleć głupot"
5. Jak wyglądasz, gdy wpadniesz w twórczy szał pisania?
Szczerze nigdy nie myślałam o tym, ani nikt jeszcze nie zrobił mi zdjęcia.
6. Wolisz usłyszeć brutalną prawdę czy słodkie kłamstwo?
Brutalną prawdę.
7. Co byś zrobiła mając do wyboru: zabić siebie lub kogoś Ci bliskiego? Boże jakie pytanie? Wybrała bym siebie. Nie mogłabym żyć ze świadomością, że zabiłam kogoś kogo kocham.
8. Pierwsze słowo, jakie przychodzi Ci na myśl? Ja pie***le. gdy przed chwilą przeczytałam ostatnie pytanie :P
9. Ulubiona pogoda. Taka jak dziś, do 28 stopni. Mimo że nie lubię upałów nienawidzę także zimy.
10. Co Twoim zdaniem jest najlepsze w Twoim blogu? Nie wiem.Ciężko pytać autora co lubi w swoim blogu. Ja swojego bloga oceniam dość krytycznie.

 Moje pytania
1. Ile masz lat i skąd jesteś?
2. Jakiej słuchasz muzyki i jaka jest twoja ulubiona piosenka?
3. Co robisz gdy nie masz weny?
4. Byłaś dobrą uczennicą?
5. Czy masz najlepszą przyjacjółkę i ile się już zanacie?
6. Czy czytasz inne pairingi dotyczące Harrego Pottera? Jeśli tak to jakie i dlaczego?
7. Jak się zachowujesz gdy masz zły dzień?
8. Masz zwierzątko? Jeśli tak to jakie? A jeśli nie napisz jakie chciałabyś mieć?
9. Jaki jest Twój znak zodiaku?
10. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać Sevmione?
Wiem trochę chaotycznie, ale cóż.
  Ja nominuję
"Trudne wybory"
"Moje mini opowiadania"
"Mroczne części duszy"

4 komentarze:

  1. Dzisiaj znalazłam to opowiadanie i z całą odpowiedzialnością, przyznaje, że to najlepsze fanfiction Sevmione jakie kiedykolwiek czytałam. Kocham Twojego Severusa, całe to opowiadanie po prostu. Jest idealne, max zazdroszczę talentu.

    Jeśli jesteś zaciekawiona ff Zmierzchu, to zapraszam : the-death-of-love.blogspot.com
    Prosiłabym również być powiadamiała mnie na powyższym blogu o nowych rozdziałach, pod najnowszym postem, lub w zakładce SPAM.
    Buziaki ;*
    Scardnas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!

    Z tej strony administratorki Katalogu Granger. Pewnie właśnie w tej chwili zastanawiasz się po co piszemy, otóż sprawa jest prosta – Wasza aktywność na katalogu, który prowadzimy. Nie oczekujemy wiele, pragniemy tylko, aby nasza praca, jaką wkładamy w rozwój katalogu, oraz czas, jaki poświęcamy, był szanowany, ponieważ inaczej, jeśli sprawa będzie dalej tak wyglądała, będziemy zmuszone zawiesić działalność katalogu. Oczywiście zanim do tego dojdzie, będziemy walczyć – waleczne z nas kobietki, więc nie poddamy się tak łatwo. Po prostu potrzebujemy właśnie Twojej pomocy, inaczej nie damy rady. Do działania katalogu potrzebne są dwie strony; my – administratorki, oraz wy – nasi katalogowicze. Bez Was to wszystko nie ma sensu. Mamy nadzieję, że ta wiadomość wzbudzi w Was choć odrobinę zainteresowania.

    PS. Kiedy obchodzisz urodziny? Zachęcamy do zapisywania się w zakładce „Urodziny” – dzięki temu już nikt z katalogu nie zapomni o Twoich urodzinach!

    Zapraszamy także do korzystania ze wszystkich zakładek na katalogu. Uczestniczcie w życiu katalogu! Nie zawiedźcie nas.

    Pozdrawiamy,

    Załoga Katalogu Granger.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy planujesz kolejny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co uczę się do dwóch poprawek i nie myślę o kolejnym rozdziale więc nie wiem kiedy pojawi się kolejny rozdział. Studiuję co prawda zaocznie ale także pracuje w tygodniu i czasami ciężko to połączyć. Więc proszę o wyrozumiałość. Pamiętam o Was cały czas. I nie opuszczę bloga do póki nie pojawi się na nim Epilog. Mogą pojawiać się z różną częstotliwością w zależności od czasu, którym będę gospodarować. Od tego roku dochodzą mi dodatkowo praktyki więc będzie jeszcze ciężej. W tym roku nie planuje więcej jak dwóch rozdziałów. Pierwszy z nich powinien pojawić się najszybciej w połowie pażdziernika.
      Pozdrawiam Tora

      Usuń