środa, 30 września 2015

INFORMACJA

z POWODU MASY PRACY NA STUDIACH - MAJĄC SWA KIERUNKI JEDNOCZEŚNIE JEST CHOLERNIE CIĘŻKO WSZYSTKO POŁĄCZYĆ. DODATKOWO JESZCZE MAM PRACE I ZERO CZASU WOLNEGO. NIE MAM KIEDY USIĄŚĆ NA SPOKOJNIE I COŚ DLA WAS NASKROBAĆ. NIE MOGĘ OBIECAĆ KIEDY BĘDZIE KOLEJNY ROZDZIAŁ. NIE ZAWIESZAM, ALE ROZDZIAŁY BĘDĄ DODAWANE BARDZO NIE REGULARNIE. WIĘC BARDZO WAS PROSZĘ NIE PYTAJCIE MNIE KIEDY DODAM KOLEJNY ROZDZIAŁ BO NIE WIEM. MOŻE W TYM ROKU COŚ WSTAWIĘ, ALE NIC NIE OBIECUJE.

10 komentarzy:

  1. Czekam, czekam, czekam... :(
    W TYM ROKU??? Nie żartuj! Musisz się sprężyc!
    Olej studia i pisz hehehe :D
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w pracy i na studiach, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia,żeby Ci się wszystko udało pogodzić... Sama teraz zaczynam 4 rok i wiem jak można nie mieć na nic czasu. Ujawniam się jako nowy czytelnik dopiero teraz jak dobrnęłam do 30 rozdziału w czytaniu a zaczęłam na wakacjach.Masz bardzo fajny i lekki styl.Pozdrawiam,Gosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy czekać :) nauka najważniejsza, trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie należę do cierpliwych jednak uszanuję twoją uczciwość, i rozumiem brak czasu tak więc czekam a tobie życzę wytrwałości w dążeniu do celu i dużo weny bo jak ona przyjdzie to i czas się znajdzie.

    S.S

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziemy czekać praca i nauka są wkońcu ważniejsze, mam nadzieję że jednak uda Ci się wstwić coś jeszcze w tym roku
    Powodzenia i weny
    S.A

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,
    Właśnie wczoraj znalazłam twojego bloga i muszę ci powiedzieć, że rzadko się spotyka tak dobre, pełne uczuć blogi jak ten!! Wiem co to studia i w pełni Cię rozumiem i mam nadzieję, że się z nimi uporasz. Powodzenia 3mam kciuki za Ciebie!!
    Pozdrawiam, HermioneS14

    OdpowiedzUsuń
  8. Codziennie wchodzę na Twojego bloga z nadzieją, że zastanę nowy rozdział.
    Z niecierpliwością czekam na ten dzień <3
    Ściski i uściski,
    Nax.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja droga proszę odezwij się.
    Wstaw coś.
    Stęskniłam się za tym opowiadaniem.

    Pozdrawiam Rosisi 7

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!

    Z przyjemnością chciałabym Cię powiadomić, że Twój blog został zgłoszony przez jednego z Twoich czytelników do konkursu na blog miesiąca na Katalogu Granger! Jeśli chcesz możesz udostępnić na swoim blogu post z taką informacją, jeśli nie - nie zmuszamy; chciałam Cię jedynie poinformować. Mam nadzieję, że Ci to nie przeszkadza (udział w konkursie), jeśli by tak było, prosimy o komentarz na Katalogu bądź wysłanie maila.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń