poniedziałek, 16 listopada 2015

Informacja

Hej Kochani,
dziękuje każdemu z Was kto zagłosował na mojego bloga jestem Wam niezmiernie wdzięczna. Poczułam się na prawdę doceniona, ale niestety przegrałam dwoma punktami. Ale i tak czuję się zwycięzcą. Na stronie Katalogu Granger macie wszystko napisane. I propozycja dla Was, jeśli oczywiście chcecie. Przez najbliższy tydzień Każdy z Was może zadać mi pytania jakie krążą Wam w głowie. Odpowiem na wszystkie. Propozycja wzięła się stąd, że KG chciałby przeprowadzić z nią wywiad, więc uznałam, że moi czytelnicy mogą mieć też do mnie pytania, chcieli by coś wiedzieć o mnie. Więc w podziękowaniu za każdy głos, chcę to zrobić dla Was.
Pewnie nie każdy ma konto google więc pytania możecie wysyłać mi na mojego e-mail'a woogoonlee@gmail.com będzie to dla mnie wygodniejsze :)
A w poniedziałek za tydzień najpóźniej w środę pojawił by się post z wywiadem.
W e-mailu napiszcie tylko czy wyrażacie zgodę bym przy pytaniu podała wasze imię.
Pozdrawiam Was kochani i dziękuje Wam jeszcze raz z całego serca

1 komentarz:

  1. Gratuluję:D
    Sevmione znów na drugim miejscu :(
    Pomyślę na pytaniami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń