poniedziałek, 27 stycznia 2014

Informacja

Moi drodzy!
Wzięłam sobie do serca Wasze rady i nawiązałam współpracę z betą. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie przebiegać gładko i owocnie :) W związku z niedużym bałaganem, który obecnie powstał następny rozdział będzie lekko opóźniony. Mam jednak nadzieję, że wytrwacie i będziecie zadowoleni z nadchodzących zmian.
Przy tym chciałabym bardzo podziękować Flightless (betowanie.blogspot.com), która zgodziła się wziąć pod swoje skrzydła to opowiadanie :)
Do zobaczenia,
Tora no Hana

2 komentarze:

  1. Super :D Już się nie mogę doczekać nowego rozdziału! :)
    Czekam z niecierpliwością.
    Aha, prośba. Wyłącz weryfikację obrazkową :) I wiesz, może byłoby więcej czytelników, gdyby na blogu nie wyskakiwało, że to blog od 18 lat :D Poszukaj w ustawieniach, na pewno uda ci się to zmienić ;)
    Pozdrawiam
    always
    http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze zapomniałam to zrobić, nawet jeśli wszyscy mi przypominali, ale więcej tego problemu nie będzie ;)

      Usuń