wtorek, 31 stycznia 2017

informacja

Witajcie,
wiem, że dawno mnie tu nie był. Sądzicie pewnie, że blog już nie zostanie zakończony? To was pocieszę mam w planach go skończyć. Tak jak obiecałam nie zostawię tej historii bez zakończenia... Nawet ja nie wiem jak się zakończy a jestem ciekawa. ;) W tym roku bronie pracę dyplomową i to jej poświęcić musze dużo czasu i przygotowaniom do niej. Jest ona teraz najważniejsza. Jak już się obronię wstawię następny rozdział. Ale najpierw muszę pomyśleć co w nim ma być... tak by was nie zawieść. Co i tak robię. Zawodzę Was, ale nie robię tego bo nie chce, po prostu brak mi czasu na wszystko. Nawet nie mam kiedy pójść się rozerwać ;)  Nawet nie wiecie jak miło mi się zrobiło, że się domagacie kolejnych rozdziałów, I że nadal zagladacie tutaj. Nie chcę wam obiecywać gruszek na wierzbie w postaci rozdziału, że napisze go najszybciej jak się da. bo rozdział powstanie dopiero w okolicach lipca, wtedy już powinnam być po obronie :) jedyne nadczym będę wstanie popracować, to zarys co bym wam chciała jeszcze przedstawić w kolejnyc rozdziałach, ale to jak mi czas pozwoli.
TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI. I JESTEŚCIE NA PRAWDĘ CUDNI :* BUŹKI DLA WAS ;*
Pozdrawiam Tora
 

4 komentarze:

  1. trzymam kciuki i życzę powodzenia :D i z niecierpliwością czekam na nowy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i nie mogę doczekać się nastepnego rozdiału♡♡:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, że będzie kontynuacja, mam tylko nadzieję, że nie skończy się jakoś dramatycznie, a jakoś dobrze.
    PS również życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, że będzie kontynuacja, mam tylko nadzieję, że nie skończy się jakoś dramatycznie, a jakoś dobrze.
    PS również życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń