czwartek, 14 stycznia 2016

Dla Alana

Alan Rickman 21 luty 1946 - 14 stycznia 2016


  


ALAN MY O TOBIE BĘDZIEMY PAMIĘTAĆ. ODSZEDŁEŚ CIAŁEM, ALE TWOJA DUSZA ZAWSZE BĘDZIE Z NAMI, W KAŻDYM FILMIE WSZĘDZIE, W BLOGACH KTÓRE SĄ PISANE. ALAN ZROBIŁ COŚ WSPANIAŁEGO DLA NAS WSZYSTKICH. POSTAWIŁ POMNIK SWÓJ, DZIĘKI NIEMU BĘDZIE ŻYŁ WIECZNIE.  




13-ego stycznia minęła druga rocznica założenia bloga nie chce mówić ile dla mnie znaczy to, że to czytacie. Jak bardzo dziękuje każdemu z Was za to, że trwacie dalej. Mimo że dodaje rozdziały bardzo rzadko nadal jesteście. Dziękuje Wam.



8 komentarzy:

  1. Ach i znowu mam łzy w oczach :'(
    To naprawdę niesprawiedliwe, że odszedł w dość młodym wieku...
    Na szczęście zawsze będziemy o nim pamiętać oglądając jego role w filmach w jakich występował a nawet czytając FF co prawda o Severusie... No, ale jednak to Alan... Nasz kochany Alan ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na prawdę smutna z powodu Alana, był jednym z moich ulubionych aktorów... ;c Mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako niegrzeczne, ale Jego nazwisko pisze się "Rickman" a nie "Rockaman"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie że nie. ostatnio coś mi klawiatura szwankuje Dzięki

      Usuń
  3. z dobrym blogiem nie można się rozstać :) a twój jest genialny. co do śmierci Alana Rickmana to minęły 3 dni a ja dalej nie umiem w to uwierzyć :'(

    OdpowiedzUsuń
  4. No co tu dużo mowić... Mi też jest szkoda tego człowieka bo dzięki niemu, dzięki temu jak dobrze odgrywał postać Severusa Snapea polubiłam Harrego Pottera. Gdyby nie on, nie byłoby mnie dziś tu na tym blogu, nie robiłabym tego co robię... Kolejny raz zapalam różdżkę /* i znicza [*].

    OdpowiedzUsuń
  5. Minęły już ponad dwa tygodnie, a ja nadal mam łzy w oczach...
    Alan dał nam Snape'a i zawsze nim będzie, chociaż kocham go za jego wszystkie role. Do fascynacji Severusem trzeba dorosnąć... Ale już go nie ma... Dlatego pisz proszę dalej, dzięki sevmione będę mieć wrażenie że jest tuż obok...

    You can't hear me cry
    See my dreams all die
    From where you standing
    on your own
    It's so quie here
    and I feel so cold...

    SnowCake

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy napiszesz kolejny? :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że już niedługo znajde na niego czas póki co jestem w wirze sesji i na nic czasu nie moge znaleźć. Praca szkoła praca praktyki i tak ciągle.
      Wiem że troche zaniedbałam ale takie uroku studiów. Ale obiecuje wam, że nie ważne ile to bedzie trwało skończe tą historie :)

      Usuń