sobota, 19 kwietnia 2014

Ogloszenie

Z powodów osobistych muszę zawiesic bloga... Nie wiem ile to potrwa i czy wogóle wróce :-(  . Dziękuję Wam za to że czytaliście to co pisałam.  Mam napisane kilka rozdziałów, które moge Wam wstawić, w częściech lub w całości. Wiedcie, że pisanie dla Was sprawiało mi naprawde dużo radości. Sevmione zawsze pozostanie moim ulubionym paringiem i nic nigdy tego nie zmieni.
Jeszcze raz dziekuje Wam i naprawdę przepraszam, że najprawdopodobniej nie skończe tego paringu. :-(
Pozdrawiam Tora no Hana :-(

7 komentarzy:

  1. O nie... to już kolejny z moich ulubionych blogów, który został zawieszony :C
    No nic, mam nadzieję, że kiedyś do nas wrócisz.
    Dziękuję, twoje opowiadanie jest na prawdę wspaniałe :)
    Pozdrawiam gorąco i życzę szybkiego rozwiązania problemów
    Twoja wierna fanka ♥
    bullek

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się kolejny świetny blog zawieszony albo i zamknięty
    Mam nadzieje że jeszcze wrócisz
    '

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale rozumiem. Będę czekać... Pamiętaj. Zawsze będę czekać. Niech moc będzie z tobą i trzymaj się!
    Pozdrawiam cieplutko,
    always

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! :*
    Informuję, że po miesiącu nieobecności wróciłam i serdecznie zapraszam na rozdział XIII :)
    http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na rozdział XIV :) http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj szkoda. To ja bym prosiła o wstawienie rozdziałów w kilku częściach,przynajmniej będzie co czytać.
    Emiliana

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam serdecznie na XV rozdział :)) http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń